همه چي اينجا...
میگی نه بیا اینجا ببین!!!..

تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

 

دانلود نرم افزار ChrisTV Online Premium v6.80
در این پست وبلاگ کاریاب نرم افزاری را با عنوان ChrisTV Online برایتان آماده کرده ایم. شما با استفاده از این نرم افزار بدون داشتن کارت تی وی به راحتی می توانید شبکه های تلویزیونی و ایستگاهای رادیویی سراسر جهان را بر روی کامپیوتر خود دریافت کنید. این نرم افزار یک تلویزیون آنلاین است که شما با اتصال به اینترنت می توانید از آن برای مشاهده شبکه های مختلف تلویزیونی که در موضوعات مختلف فیلم، آهنگ، خبر، ورزش، مستند، مذهب و ... فعالیت می کنند استفاده کنید. همچنین این برنامه قادر است تا 1800 شبکه تلویزیونی و 600 ایستگاه رادیویی موجود در بیش از 100 کشور جهان را دریافت کند. یکی از امکانات خوب این نرم افزار امکان ضبط برنامه های تلویزیونی بدون افت کیفیت می باشد. در واقع شما میتوانید با استفاده از این امکان مسیری را در هارد سیستم به ذخیره سازی فایل های ویدیویی ضبط شده از این نرم افزار اختصاص دهید تا برنامه های مورد نظرتان پس از ضبط در آن ذخیره شوند. علاوه بر این امکان مشاهد فیلم های سینمایی با کیفیت HD و نیز امکان تعریف کلید های مبانبر برای تنظیمات مختلف برنامه، از دیگر امکانات آن به شمار میروند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

دانلود نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking Premium v11.5
| دانلود رایگان نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار و انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی |
در این پست وبلاگ کاریاب نرم افزاری را با عنوان Nuance Dragon NaturallySpeaking برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف تبدیل گفتار به نوشتار می باشد که از کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. این نرم افزار با کمک هوش مصنوعی خود قادر به انجام فرمان های صوتی است، که توسط کاربر بیان می شود. به عبارت ساده تر عملکرد این برنامه در زمینه تبدیل گفتار به نوشتار مانند دیکته معلم به دانش آموزان است در واقع شما مانند معلم متن دلخواهتان را توسط میکروفن برای نرم افزار می خوانید و سپس برنامه پس از تشخیص کلمات به صورت خودکار شروع به تایپ متن می کند. تحقیقات نشان داده که انسان می تواند در یک دقیقه حدود 120 کلمه را بیان کند این در حالی است که در همان زمان تنها قادر به تایپ 40 کلمه می باشد در نتیجه سرعت تایپ شما با کمک این برنامه تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر امکان تبدیل گفتار به نوشتار، این نرم افزار دارای قابلیت انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی نیز می باشد. به عنوان مثال شما میتوانید با گفتن کلمه My Computer بدون آنکه کلیکی با موس بر روی آیکون آن روی دسکتاپ کنید، وارد این پنجره شوید. همچنین شما میتوانید اینکار را برای اجرای تمام پنجرها، نرم افزارها، بازیها و ... بدون هیچ کلیکی بر روی آیکون آنها و تنها با گفتن نام پنجره یا برنامه مورد نظرتان انجام دهید. یکی دیگر از کاربردهای این برنامه در نرم افزارهای مختلف اینترنتی مانند مرورگرها و مسنجرهاست که می توانید بدون تایپ آدرس یک سایت وارد آن شوید و یا بدون تایپ موضوع مورد نظرتان در گوگل به جستجوی آن بپردازید که اینکار هم تنها با گفتن کلمات صورت می پذیرد. یکی از ضعف های این نرم افزار عدم پشتیبانی از زبان فارسی است که نمیتوان متون فارسی را با استفاده از آن تایپ کرد ولی باز هم میتوان از دیگر امکانات این نرم افزار مانند اجرای برنامه ها با فرمان صوتی و یا جستجو در اینترنت و حتی چت کردن به صورت فینگلیش استفاده کرد. زیرا اکثر کسانی که با برنامه های مسنجر با دوستان خود چت می کنند کلمات را به صورت فینگلیش تایپ می کنند که این نرم افزار تا حدی قادر به تایپ کلمات فینگلیش می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

  

نام کتاب: آموزش بازی جنگ های صلیبی
نویسنده: سایت crusaider.ir
تعداد صفحات: 50
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
این کتاب آموزش مقدماتی و پیشرفته بازی جنگ های صلیبی یا همون قلعه crusader مییاشد. آموزش مقدماتی بازی قلعه که بسیار مفید میباشد و گیمر با تمام منوها و ابزراهای داخل بازی آشنا میشود. و در آموزش پیشرفته گیمر بصورت کامل و حرفه ای با این بازی جالب crusader آشنا میشود.  و بعد از این آموزش ها گیمر به راحتی میتواند یک بازی در سطح مبتدی و حتی بالاتر انجام دهد.این کتاب توسط سایت crusaderدر دو جلد آموزش مقدماتی و آموزش پیشرفته تهیه شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش بازی جنگ های صلیبی" از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

 

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی کهWinrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

منبع : www.AsanDownload.com

 

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

ابزار وبمستر

عکس

دانلود